Kijk eens naar het vogeltje! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Marjolein en Huub - WaarBenJij.nu Kijk eens naar het vogeltje! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Marjolein en Huub - WaarBenJij.nu

Kijk eens naar het vogeltje!

Door: HuubMarjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein en Huub

13 Juni 2010 | Indonesië, Ubud

Zondag 13 juni
Gisteravond hadden meneer en mevrouw een gescheiden programma. Marjolein bezocht een traditionele dansvoorstelling in een openluchttheater en Huub prefereerde een biertje in een free Wifi bar, waar hij lekker even kon internetten. Toevallig was Myrthe online en konden ze lekker even samen MSN-en.

Op zondag gingen we met een chauffeur naar het Bali Bird park. Na een kletterend onweer in de nacht was het weer mooi weer, we hebben geluk! In het park waren diverse shows en je kon er ook op de foto met allerlei vogels. Toen ik vertelde dat we thuis ook een tamme vogel hadden gehad, kreeg ik ze allemaal! Twee grote papegaaien, een neushoornvogel, een kakatoe en twee kleinere papegaaien. Een heel gewicht, gelukkig lieten ze niets vallen! Verderop in het park stonden ze nog met een uil en een adelaar en dit keer was Huub aan de beurt. Een leuk en bijzonder uitstapje!

• 14 Juni 2010 - 07:51

Willeke En Carla:

Hoi Marjolein en Huub,

Leuk om jullie verhalen te lezen. We zijn jaloers op jullie en ploeteren hier wel door.:p
    Geniet nog voor de komende dagen.

Groetjes,
    Willeke en Carla

• 14 Juni 2010 - 11:26

Roel:

Schitterend daar hoor!
    Geniet ze, kunnen jullie daar Nederland - Denemarken ook volgen?

Groeten,

Roel