Aangekomen op Bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Marjolein en Huub - WaarBenJij.nu Aangekomen op Bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Marjolein en Huub - WaarBenJij.nu

Aangekomen op Bali

Door: HuubMarjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein en Huub

06 Juni 2010 | Indonesië, Kuta

De reis naar Bali verloopt goed, we hebben in het vliegtuig 4 stoelen voor ons tweeën! Dus Huub kan zijn lange benen even kwijt en we hebben ruimte te over voor alle spullen die we onderweg gebruiken. De computerschermpjes maken de reis wat comfortabeler, maar een film kijken met chinese ondertitels is toch even wennen!

De landingsbaan van het vliegveld in Bali ligt aan zee, een spectaculair gezicht, we hebben er later vanaf het strand nog foto’s van gemaakt! Om 12.30 staan we in de rij voor de Visa on arrival, helaas is de rij lang en gaat het erg TRAAG! Na ruim een uur hebben we eindelijk het felbegeerde stickertje in ons paspoort en staan de koffers op ons te wachten. In de aankomsthal staan ongeveer 50 mannen te zwaaien met een papiertje met namen, gelukkig pikte Huub onze chauffeur er snel uit! Na een korte rit waren we bij het hotel, de kamer ligt op de begane grond aan het zwembad, dus erg lekker, we hebben na een kort dutje dan ook een lekker plonsje genomen.

De volgende dag na het ontbijt nog wat relaxen bij het zwembad en daarna nemen we een taxi naar Jimbaran beach, waar we heerlijk eten en genieten van het uitzicht op het bijna verlaten strand. We krijgen zelfs nog een aubade van vier mannen, ze zongen Let it be voor ons en natuurlijk werden ze daarvoor ook beloond. De zee was superruig, de golven gooiden ons volledig ondersteboven maar het was wel geweldig (en zout!)

Vanochtend ging het nog even mis in de badkamer. Ik (M) gleed uit in bad en zit nu met een dikke lip, gelukkig verder geen schade! Ach, waarom duur betalen voor het opspuiten van je lippen, blijkbaar kan het ook een stuk goedkoper. Morgen naar de volgende bestemming!

• 06 Juni 2010 - 07:59

Yvonne:

hey vakantiegangers,
    Het klinkt allemaal heel goed! Wij hebben inmiddels ook het zwembad voor onze deur maar ik dénk wel een stukje kleiner haha...
    Marjolein, je doet ook echt ALLES om er goed uit te zien hé? Die dikke lip staat je vast geweldig! Leuk om jullie zo te kunnen volgen. heel veel plezier en veel liefs uit Oss

• 06 Juni 2010 - 11:10

Mama:

wat leuk omdit alles zo te volgen.Gelukkig heb je het er goed afgebracht met die val en kunnen jullie weer verder reizen.veel plezier.liefs mama

• 06 Juni 2010 - 18:45

Sjolan:

Hee Huub en Smarjolein! Leuk om te lezen dat het allemaal goed gaat, op de dikke lip na dan! De tropische temperaturen hebben wij ook, alleen is dat hier maar tijdelijk. Heel veel plezier verder, en geniet ervan!!
    Groetjes uit Lind.

• 06 Juni 2010 - 20:04

Annelies En Roel:

Ach marjolein, de ware schoonheid zit toch van binnen, en dit is maar een tijdelijk ongemak.
    Leuk dat jullie een goeie reis hebben gehad en dat het verder allemaal vlekkeloos verloopt. Veel plezier verder en we zullen het verloop in de gaten houden!
    Groeten uit een warm Koekangerveld!